Friday, December 21, 2012

Bandung.. Kali keempat datang badung


Yayyyy.. Cuti sekul 2012 ni akan pergi ke bandung selama 7 hari. Mood tgh packing apa yang patut.. Sesambil cari apps kat ipad untuk membuat list senarai barang apa yang nak di bawa.. Heh kalau nak ke bandung jangan bawa barang banyak2.. Sebab sampai bandung nanti barang2 kita pandai beranak sendiri.. Heheh

Kenapa bandung..?

Aku pun tak tahu kenapa bandung, apa tarikan bandung sampai untuk rekod, bandung paling banyak kami visit sejak akhir2 ini.

Mungkin sebab cuaca bandung yang nyaman dan sejuk, harga barangan yang murah berbanding malaysia dan banyak tempat2 menarik yang boleh di lawati tambahan makanan mereka yang boleh diterima tekak berbanding bercuti ke hongkong atau shenzhen yang menyebabkan kami sekali lagi memilih bandung..

Hoyeah bandung..

Lepas tu kemudahan pengangkutan yang mudah juga menjadi faktor utama, air asia yang beroperasi 3 kali sehari ke bandung memudahkan kami yang suka melepak santai kat bandung ni suka ke sana.

Nasibla iols belum resign suri rumah.. Kalau tidak takdenye nak berjalan ke bandung.. Next entry akan aku bercerita apa yang best dan patut dibuat kat bandung..klu rajin lahhh..

Ciaw


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment