Wednesday, October 19, 2011

Entry special untuk DIA..

bismillahirahmannirrahim


ini bukanlah entri nak membodek dia untuk dapat menjadi 'blog pilihan' beliau..post ni pun belum tentu BEN baca..tapi lebih kepada rasa penghargaan sebab dah follow blog tak gah aku ni..sapa tak kenal BEN ASHAARI yang 'ciwi' ckit kat blogger kalau part tak berkenan di hati dia..time kasih kerana follow mamaqist..

Nak jadi blog pilihan jauh sekali la..aku ni pulak selalu ketinggalan bas kalau BEN ASHAARI buat segmen..tup tup segmen dah expired..kalau aku letak link pun aku lupa buat post..almaklumla ada anak kecik sorang ni memang amat terhad membuat sebarang post baru..baru nak pegang keyboard, ada suara halus memanggil ...

"MA..MA..nak susu..
MA..MA..nak Dibo..
MA..MA..nak iskut.."

terus terang aku cakap..antara banyak2 blogger femes..BEN ASHAARI dan HANIS ZALIKHA je aku update dan jadi silent reader.. blogger yang lain kurang ikuti prkembangan sebab aku tak berapa enjoy baca ayat blogger femes ni yang tunggang langgang dan meleret-leret perasan best diorang..bosan..!!!.....hanya menjual rupa dan menunjukkan memek muka itik dan kucing mereka..hehehe..just my 2 cent..

sapa masih belum kenal Ben Ashaari boleh klik SINI

oh apa yang spesel tentang dia..Ben Ashari ni kalau korang perasan dia macam Widget Linkwithin..'you may also like this..anda mungkin meminati'.. widget yang menghubungkan antara satu post dengan post yang lain supaya reader tak ketinggalan dengan post lama kita..

BEN ASHAARI sama fungsi dengan widget ni.. jadi penghubung para blogger antara satu sama lain..korang letak link dan benwithin akan publish..mmm benwithin? ......maknanya biarlah rezeki yang dia ada dikongsi bersama..best tak dia ni..??

Ben ashaari, tahniah bakal menjadi seorang bapa..alhamdulillah


thanks for stopping by! MamaQist

No comments:

Post a Comment