Wednesday, April 6, 2011

Tokek bukan penawar AIDS

upss..setiap kali aku buka facebook yang berhantu tu, hehe..xlah..bukan ada hantu pun. tapi almost every day mesti nak jengah facebook..memukau je..ek ek..aku nk sambung citer..ok mesti aku akan dapat tagging la dari sesapa yg jd fren aku dlm FB, bkn apa, aku ni limitkan org tagg sesuka hati, so org len xleh tag..


ok apa aku nk citer adlh bila aku dapat satu tagg mengenai TOKEK..KEKE..sampaikan my hubby pun ketawa dekah2..kah3..bukan ape tau..sbb aku sefamily selalu dapat kol dari buyer2 tokek ni nak beli kat aku tokek..dorang tahu kat rumah kampung aku di melok sembirai tu banyak tokek..kalau tido pun ade yang merayap di syiling bilik aku..jinak tau..jinak2 pun aku tetap GELI..euwww




hehe ni lah tagging yg aku kata tu..huh tak leh bayang bila mama qist mencium tokek dan bertukar menjadi..putera tokek..huhuhu..


ringkaskan citer, tokek ni sebenarnya bukan penawar AIDS seperti yang di dakwa kumpulan tak bertanggung jawab.


so sesapa yang masih berminat, hentikan minat anda..ok..rugi je tau bayar mahal2 last2 xde nilai..


peace!

No comments:

Post a Comment