Wednesday, April 6, 2011

Buku baru ku..

bukan budak sekolah je tau ada buku baru, aku pun ada. Buku ni aku dapat dari pembelian online..yeah aku minat beli buku secara online, sebab x perlu cari kat rak..tehehe..di samping x perlu kuar minyak kete dan penat bersolek..hanya di jari je..ting! tadaa..hrga buku rm95, tak di jual di mana2 kedai buku..sgt best sbb penulis tak kedekut ilmu..everything yg aku tak reti buku ni terangkan..haha aku byk ckp jg ye..bukn dpt komisen pun..sharing is caring..


ni pulak buku febret jg..tadaa





penulis buku ni ialah kevin meredith, ada mcm2 projek fotog yg dia tunjuk..sgt berbaloi..beli kat kedai popular. harga buku rm107.95..sgt berbaloi bagi org yg minat fotog mcm aku..cuma aku lum jd pro fotog je..huhuhu..will be..insyaallah amin.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Location:rumah ku yg best

No comments:

Post a Comment