Saturday, April 30, 2011

PUTERI DIANA MASIH HIDUP

assalamualaikum semua


Post macam gempak je bunyi kan..ye memang gempak pun..mentang2 la putera william baru je wedding semalam, cerita puteri Diana pun keluar semula.

Korang rasa dia masih hidup lagi tak? MamaQist rasa Puteri Diana masih hidup dan hidup sebagai orang biasa. Pukul tiga pagi tadi, lepas terjaga dan serve lampin Qistina, bagi dia susu, terus google dengan iphone "Diana masih hidup". 

Website melayu rata-rata cerita pasal dia ni hidup sekejap sebelum menghembuskan nafas terakhir dan meninggal dunia. 

Ya sesuatu yang amat mengecewakan aku sebab aku mengharapkan berita yang dia masih hidup dan ada bukti bergambar yang dia masih hidup.

MamaQist google lagi tanpa menghiraukan mata yang tengah sakit kena ketumbit, patutnya sambung tidur, tapi semangat nak cari dinaso dalam hutan sentiasa ada. eh apa aku merepek ni...

Ok aku try cari kat web orang putis pulaks..dan aku terjumpa evidence yang dia masih hidup.

Kononnya selepas kemalangan tu dia di bawa hospital dan di selamatkan doctor yang rawat dia, siap bawa dia lari lagi selamatkan diri. boleh baca di SINI

ok itu cerita lain, ni pulak cerita seorang yang ternampak Diana sekarang bekerja di Daily Press


meh tgk yang crop pulak..

aku cuba cari gambar Diana yang ala-ala lentok di atas, mana tahu ada orang photoshop kan ke..aku tak jumpa gambar yang sama. Dan aku rasa ni gambar yang sebenar sebab tak nampak kecacatan bahagian leher kalau buat Photoshop pun. Biasanya kalau guna photoshop pun mesti nampak ada yang tak kena dengan padanannya.


Diana mengaku itu memang dia. aku copy paste dulu statement dia..

...Diana, Princess of Wales, confessed that the stories were indeed true and that she had been secretly working in the newsroom and helping to shape the Express’s stories

"When the crash happened, I realised that it was a chance to get out of the limelight," said a tearful, doe-eyed princess, speaking exclusively to the Daily Express. "However after a few months I realised that I just needed that oxygen of publicity again."

korang boleh baca penuh article ni di SINI

korang rasa ni diana ke..aku rasa la ni dia..sebabnya..

1. Anonymous said...


She is still alive. The Windsors and Spencers are aware. What they buried was a wax copy of her. How did they get I don't know. Charles knew b/c when he was at the hospital he was touching her and she was missing BOOBS..Anyway she is still alive and will be attending Williams wedding in a disguise..

2. kematian Diana takde Post mortem (bedah siasat)

3. Mayat tak tunjuk masa funeral.

Ada ide lain? aku dah kehabisan idea nk menulis bila si kecik ni merengek minta dukung. ayya kacau..

nanti aku update la..

persoalan..

kenapa dia yang Charles pilih



   thanks for stopping by! MamaQist

No comments:

Post a Comment