Saturday, January 19, 2013

Sambungan pendek cerita kena rompak

Nak kata alhamdulillah je..

Pasal...

Polis dah berjaya memberkas 3 daripada 7 org perompak yang menyamun rumah aku tu hari.. Cuma barang2 kami belum dapat.. Hmmm masih berharap.. Sedih

Perompak itu komfem warga myanmar.. Ko datang malaysia buat taik, baik ko mati kena gilis trailer.. Atau kena gigit anjing masa bayi.. Menyusahkan..

Rentetan dari itu.. Cctv dah clearly done pasang kat rumah.. Dan pagi tadi terakam dua orang yang mencurigakan berdekatan pagar corner rumah pukul 4.13 pagi..

Apa diorang buat aku tatau.. Lagak macam nak pecah rumah..

Sapa baru pindah rumah, sila masukkan pasang cctv dalam list korang.. Dengar cakap aku dan jangan membantah..heheh

Aku tak kaya, tapi aku tetap kena rompak..

Takde sesi berkenalan antara anda dan perompak, dia tengok rumah takde orang, tak kira rumah tu cantik tak cantik, dia tahu rumah tu ada sesuatu yang berharga

Eh...

Lisa surihani hilang rm50 ribu dalam bank..

Simpan kat rumah tak selamat, simpan kat bank pun tak selamat..

Kesimpulannya...

Beli tanah tepi sungai duk kampung tanam padi lagi elok...ngeh..

Mood jadi bad kalau tgk facebook ada dealer dealer emas tak habes2 promosi emas mereka.. Hei nok.. Ko tahu aku dah kena.. Serik beli emas..

Kbye


- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment