Monday, August 25, 2014

bila sia buhsan

bila sia bosan gilak mau buat apa aa.. haih malasnya lah mau buat itu ini.. bah apa lagi... ada la juga ni entri bodoh yang ditaip.. hari ini sia mau cakap sabah.. rindu gilak cakap sabah.. bulih bah kolo ko... hahahaha

sia anak kelahiran sabah kawin dengan orang yang muka sabah tapi sia pulak yang muka org semenanjung.. suami sia pulak yang jadi muka sabah.. aaaaatokoi kawan
hahahaha

sebenarnya sia mau cerita bila sia buhsan, semua benda sia nda mau buat walaupun masa tu baju berbakul2 belum lagi sia lipat... hehehe.. walaupun bisnes sia belum lagi saya kasi merketing.. adui dogo.. memang la ni mau cari pasal... hahaha

kalau sia buhsan entri sia ni pun entah apa2 lah...

sebenarnya kan saya baru je bei balik dari amik anak sia dari sekulah di PASTI hilek.. dekat itu dewan org ramai.. endu bah dorang buat di dewan jak bah.. lepas ambil tu anak saya terus ajar dia buat kerja sekolah.. lepas ajar anak kerja sekolah saya bawa diorang naik atas tidur petang, kalau enda kasi tidur meragam jak dorang ni..

lepas tu.....

anak sia sudah bangunnnn



ghhhgjhjghjghjhfjg

bila la mau habis kebohsanan saya padai hari ini...

lol



thanks for stopping by! MamaQist

1 comment: