Sunday, September 16, 2012

Biarlah blog berbicara

Tajuk seram je.. Jiwang.. malas update blog psl aku jns tak tahu nak cerita apa, nk luahkan apa, walau masalah bertimpa2, walau kesedihan dan kegembiraan berselang seli, tak retinya nk cerita pd semua org.. suka klu jumpa tu tenang.. Aku tak kacau dorang, dorang tak kacau aku.. Lantak kau lah.. Janji tak perabih beras aku..gelisah kalau jumpa orang tapi topik cerita lebih kepada mengumpat dan mengutuk.. Uikk sedap tu memang sedap.. Mengutuk tu memang best kan.. Syokk je dgr kelemahan org lain, kna batang hidung baru taww!

Mengutuk memang best!

Korang pnh tak jumpa isteri bermasalah, aku ramai kenalan jenis ni, dengan merokok dia, tak padan br bersalin smoking dekat baby, dengan berfesbuk cinta dgn llki lain..haih la..aku ikut penat pusing pala tgk gelagat dorang.. Busuk tau klu perempuan tu merokok.. Huduh banyak.. Heheh..

Nanti sambung.. Ngantukk

Iphone 5 cun de vass.. Iklan berbayar sat!


- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment