Wednesday, May 30, 2012

Bila geram

Bagai dirasuk, aku gigit gigit badan dia, gerammm betul hati ni, gigit lagiii sampai aku puas hati, tapi tak semudah itu aku puas hatii derr.. Tak cukup aku gigit badan dia, aku gigit pulak pipi dia.. Iskk gerammmm betul kat dia ni.. Gigit dan gigit lagi, tak cukup badan, pipi, lengan-lengan dia aku gigitttt.. Apasal la kau ni best betul kalau dapat gigit.. Dia hanya mengekek gelak sesekali.. Haiii makin gerammm aku ni kat dia.. Gigit lagiii.. Alahai dik.. Mama geram betul kat adik ni.. Dah la tembam, kuat gelak, mama gigit gigit badan adik yang chubby tuh boleh dia gelak kekekeke... Sayang anak mama ni.. Sampai satu tahap aku gigit dia kuat sikit pasal gerammmmm sgt kt budak ni.. Tak pasal2 budak ni menangis.. Alololo sian dia, mama ni agak2 la klu geramm pun, adik kecil lagi..ehehehe terpaksa sesi memujuk pulak.. Cayanngggg adik, kakak mama sayang, adik pun mama sayang...grrrrrrrrr (gerammmmm nk mnggigit perut chubby baby ni..)

1 comment:

  1. As-Salam perkenalan..:-))
    kita exchg link yea..tq..

    ReplyDelete