Saturday, March 10, 2012

perempuan jarang jadi photographer

tajuk ni memang mencabar jiwa raga aku yg sgt meminati fotografer, aku kan perempuan, perempuan yang dah sah jadi bini solehah orang, ada anak dua orang pulak tu, mn ada masa nak pegang, tembak dan terhasil sekeping gambar.. DSLR dahlah berat, haih

bila ada event, tanya suami boleh bawak tak mr.nikon tu, dia tanya buat apa?? hilang mood aku nk 'menembak' lg, ye la sedar diri ada budak kecik yg perlu diberi perhatian.. hek hek.. sudahnya aku ambil je la gambar tah pape dlm rumah ni.. kata orang lepaskan gian.

baru nak melayari internet nk tambah ilmu fotografi, anak panggil pula nak kaler kaler buku kaler dia.. yang baby pulak ofkos nak susu mama, aku kan sumber tenusu dia.. agak2 bila aku jadi expert shoot gambar ni? banyak betul halangan datang..

janji tuk diri sendiri satu hari nanti aku akan jadi terror shoot gambar..

No comments:

Post a Comment