Thursday, July 12, 2012

wanita dan lelaki mengamuk dekat JPM

uihhh lambatnye kau hapdet..orang lai dah tukar tajuk lain dah.. aku lambat update sebab aku pun tengah busy..hehehe

isk kesian betul watak2 dalam serangan kat JPM tu.. wanita bernama Muhdalina Ahmad dan Khalil Afandi.. aku buka kesian apa..aku kesian kat anak yang diorang tinggallkan. sebagai seorang isteri tak perlulah bertindak sedemikian. pada aku sangat tak patut.. berjuang untuk apa kalau rumah tangga pun tak terurus. kenapala terlalu taksub dengan teori konspirasi tuh semua. Teori konspirasi tu aku ada juga selak dua tiga web, sifat ingin tahu dan berangan tu memang ada.. tapi takdela sampai taksub macam tu sampai nak mengaku Imam Mahdi dan bla bla bla..adoiiii dulu ya..siang malam terfikr teori konspirasi yang tah betul tah tidak.. tapi lama lama tu baru aku perasan ini semua mainan orang tertentu.. huhuh.. aku tak crita lg mcm mn aku attack pages dinar emas kt facebook sampakan akaun aku diorang reject. mcm2 ramalan megat panji alam tu cakap.. nonsense okayyy.. uikkssss mempercayai tukang tilik itu syirik tau.. bila aku tulis korang ni just nak untung kan bisnes emas korang dengan memperdagangkan crita tahyul dan reka2 semata, kena delete komen aku tu.. huhuh..aiyya byk btl taksub tnpa ilmu yg tepat.

buat korang di luar sana tak perlu kot menonjol sangat nak tunjuk ketaksuban itu. tak perlu.. aku macam terhidu something dengan blog annur/dhada kat tanyasamaituhudhud.. aku rasa macam pernah terbaca bait2 ayat mereka. serupa dengan satu gerakan dulu yang hampir menjerat aku untuk ikut.. abaikan..just my 2 cent.. kang jadik fitnah pulak.

malas malas pun panjang juga update yerr

thanks for stopping by! MamaQist

No comments:

Post a Comment