Friday, December 14, 2012


Itu lagu fynn jamal, 150 juta kali..
Cover version by ainan tasneem..
Hmm
Saya sayang sayang saya..
Suamiku...
Awal pagi aku bingkas bangun, dapatkan dokumen2 untuk melapor diri untuk dapatkan pengesahan dari pegawai kumpulan A..
Nah abang.. Tolong sahkan ye..hehehe
Sayang.. Tak payah la pegi.. Sian anak..
Alah...(baca dgn gaya manja)
Dia sibuk sms org sana, sms org sini..memang itu lah kerja dia.. 24jam sms.. Memang itu kerja dia.. Kalau dia tak layan sms yang masuk..alamat penduduk satu kawasan dalam kl atau selangor tak boleh menelefon atau sms org lain..
Sayang..tengok flight tiket, kita p bandung
Abang ni..saja tau..hahahah
Sayang tak payah la pegi kerja tu.. Kerajaan takde duit pun..
Hahaha
Geli hati aku tgk kerenah suamiku
Bersungguh2 dia
Aku pula jadi 50-50
Wake up wake up...
Umur aku dah meningkat..
kwn2 lain dah berjaya..aku masih di takuk lama
Masa ni lah untuk bekerjaya..
Tidak bersyukurkah aku?
Sangat bersyukur..
Semua kemudahan suamiku lengkapkan.. Dari aku pakai handset sony ericson hinggalah menggunakan ipad mini.. Suamiku berikan everything
Apa lagi yang aku nak?
Sayangku..
Aku nak bersosial
Aku nak berkomunikasi
Aku nak berkomuniti
Duduk rumah menjadi surirumah membuatkan aku tiada kawan
Aku tak reti duduk sembang dengan jiran
Pemalu..
Konon..
Suamiku adalah kawan terbaikku..
Tapi hidup kalau takde kawan lain pun tak best juga..
Esok kalau suami takde aku nak bertanya siapa
Kan?
Thats why aku nak bekerja
Training hidup..
Saya sayang sayang saya..
Kita gi bandung tahun depan ye abang,,sopink henbeg sampai lebam..i loikee
P/s: Nota ringkas untuk suamiku
- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Saya sayang sayang saya

No comments:

Post a Comment